Vastuvõetud riided tuleb kontrollida kättesaamisel ja pretensioonid esitada koheselt.
Teenusepakkuja ei vastuta kui teenuse osutamise käigus tootel olevad lukud, lukuotsikud, nööbid, trukid ja teised aksessuaarid purunevad või kahjustuvad. See võib olla tingitud toote ekspluateerimisest või tootja poolt paigaldatud lisade varjatud defektidest. Toote tootja peab tagama, et tootele paigaldatud lisad kannatavad tootja poolt lubatud hoolduseks kasutatavat tehnoloogilist protsessi.
Kui pesumajja toodud ese on kallim kui 500 EUR, peab klient sellest teavitama klienditeenindajat, kes otsustab, kas toode / ese võetakse puhastusse.
Puhastatud tooteid hoiame tasuta kuni 30 päeva alates kättesaamise tähtajast, edasi rakendub hoiustamise tasu 1 EUR päevas. Kui toote kättesaamise tähtajast on möödunud 6 kuud, siis toode kas hävitatakse või annetatakse heategevuseks.
Käsipesu lubava hooldusjuhendi korral tehakse toodetele masinpesu seadme tootja poolt valmistatud käsipesuprogrammiga.
Teenusepakkuja ei garanteeri kõikide plekkide eemaldumist. Kui toode ei lähe puhtaks, siis tavapuhastamise eest raha ei tagastata.
SOL Pesumaja ei vastuta:
Taskusse unustatud esemete ja nende poolt tekitatud kahjustuste eest.
Toote kahjustumise eest kui tootja on paigaldanud valed hooldusjuhised.
Ilma hooldusjuhendita toote annab omanik hooldusse omal vastutusel.
Kliendid kiidavad
"Ma kasutan pidevalt seda konkreetset keemilist puhastust. Eriti tihti kasutan voodipesu triikimist (pesen ja kuivatan kodus) - ma ei suuda ette kujutada, kuidas ma ilma selleta elaksin 😁"Natalia N.